Nagrody i wyróżnienia KSC
Artykuł sponsorowany

Nagrody i wyróżnienia KSC

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. otrzymała nagrodę „100% Polski Produkt” za markę „Polskie Przetwory”
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. otrzymała nagrodę „100% Polski Produkt” za markę „Polskie Przetwory” Źródło: Materiały prasowe
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. szczególną uwagę przykłada do podnoszenia standardów jakościowych produktów i konkurencyjności na rynku. Potwierdzeniem wysokiej jakości produktów są przyznawane corocznie liczne certyfikaty, wyróżnienia oraz nagrody konsumenckie. W ostatnim czasie doceniono zarówno działalność biznesową Spółki, jak i ofertę produktową oraz odpowiedzialne podejście do prowadzenia biznesu.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. w październiku 2020 roku otrzymała nagrodę „100% Polski Produkt” za markę „Polskie Przetwory”. Produkty marki takie jak: keczupy, koncentraty pomidorowe czy soki pomidorowe produkowane przez Zakład KSC S.A. we Włocławku mogą być oznaczane logotypem „100% Polski Produkt”. W konkursie „100% Polski Produkt”, organizowanym przez redakcję tygodnika „Do Rzeczy”, nagradzane są najlepsze produkty lub usługi, do których wytworzenia użyto komponentów, technologii, know-how i kapitału polskiego. Konkurs skierowany jest do polskich firm, które z powodzeniem podnoszą wartość własnych marek i odnoszą sukcesy rynkowe w Polsce oraz za granicą.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. została laureatem XXXIX Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Ketchup łagodny z oferty „Polskich Przetworów” znalazł się w gronie najlepszych produktów. Zdobył on maksymalną liczbę punktów we wszystkich ocenianych kategoriach przez członków Loży Ekspertów i został uhonorowany godłem „Doceń polskie TOP PRODUKT”, przeznaczonym dla wyrobów charakteryzujących się najwyższymi walorami smakowymi i jakościowymi.

„Polski Cukier” cukier biały 1 kg został wyróżniony prestiżowym tytułem Hit Handlu 2021 jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Cukier. Plebiscyt „Hit Handlu” jest realizowany nieprzerwanie od 20 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel” i jest ważnym głosem detalistów, który pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. To właśnie detaliści, czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Handel”, w sondzie telefonicznej, wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. Łącznie badano sprzedaż produktów w 66 kategoriach. Badanie było dwuetapowe, przeprowadzone przez dwie niezależne firmy badawcze Brainlab i CMR.

22 września 2021 roku została przyznana pierwsza nagroda dla soku FRUTUŚ. Frutuś o smaku brzoskwiniowym zajął II miejsce w konkursie SMAKUJE DZIECIOM. W organizowanym przez BIKO Tech plebiscycie jurorami było 170 dzieci ze szkoły podstawowej w Żorach. Dzieci otrzymały produkty nieopakowane i nieoznakowane, to znaczy, że oceniały wyłącznie smak.

Czytaj też:
Krajowa Spółka Cukrowa stawia na OZE i wodór
Czytaj też:
Krajowa Spółka Cukrowa inwestuje zgodnie z planem