#pielęgnujmiłość… przesłanie od Clochee w najnowszej kampanii
Artykuł sponsorowany

#pielęgnujmiłość… przesłanie od Clochee w najnowszej kampanii

Dodano: 
#pielęgnujmiłość – nowa kampania Clochee
#pielęgnujmiłość – nowa kampania Clochee Źródło:Materiały prasowe
O uczuciach warto rozmawiać. Zawsze. Nie tylko od święta. To najprostsza droga do tego, by zrozumieć relacje łączące nas z innymi oraz z samym sobą. #pielęgnujmiłość, kochaj siebie – od Ciebie wszystko się zaczyna. Kampania Clochee zachęca do większej uważności na miłość do samych siebie, do bliskich, do świata i do planety.

Jedni mówią, że kocha się za coś. Inni, że kocha się za nic. Jedni kochają na zabój, a inni tylko troszkę. Miłość to jedyne uczucie, którego nie da się porównać i w pełni opisać. Natomiast jedno jest pewne, kochać i być kochanym to cenny dar, który warto pielęgnować każdego dnia, szczególnie w tak dziwnych czasach. Próbujemy odnaleźć się w świecie o dwóch zupełnie odmiennych naturach. Kontrast między tym, co pikselowe, a tym co realne, stał się jeszcze wyraźniejszy. Z drugiej strony mocniej brniemy w kierunku zdigitalizowanej przyszłości, często myląc cyfrową bliskość z tą prawdziwą. Czasem ciężko jest nam również zaakceptować odmienność drugiego człowieka. Czasem sami wolimy przystosować się do kanonów dyktowanych przez najbardziej wymyślne filtry Instagrama, a przecież różnorodność jest naprawdę piękna.

W Kampanii #pielęgnujmiłość Clochee szerzy pozytywne emocje, myśli, gesty, słowa...To ważne, by w dobie tak wielkich podziałów i wszechobecnego hejtu przywołać wzruszenie i refleksję, ciepłe uczucia, uśmiech skierowany nawet do nieznajomej osoby. Kampania ma pokazać, że czasem to te najdrobniejsze gesty i słowa, najprostsze i pozornie banalne sprawy budują to, co w życiu najpiękniejsze i najważniejsze.

Istotą inkluzywności kampanii Clochee jest równe traktowanie i szacunek do każdego z odbiorców oraz przypomnienie, że wciąż możemy tworzyć wokół siebie bezpieczną przystań dla innych, nie rezygnując z siebie. Kampania #pielęgnujmiłość to opowieść o wartościach, pokazująca codzienne zwykłe-niezwykłe historie. W jednej z ról została obsadzona 14-letnia Nicka, która wspólnie z mamą i siostrami znalazła w Polsce bezpieczną przystań po ewakuacji z objętej wojną Ukrainy. W kampanii wzięła udział również Sylwia Gajewska-Stankiewicz – fotomodelka, blogerka, logopedka, mama i żona, która cierpi na artrogrypozę – wrodzoną sztywność stawów. Jednak choroba nie stanęła jej na drodze do spełniania marzeń i życia na własnych zasadach.

HYMN O MIŁOŚCI od CLOCHEE:

#pielęgnuj miłość do siebie – to bardzo często najtrudniejsze, ale też i najważniejsze. Pamiętaj, że możesz to robić na wiele sposobów: dbaj o swój dobrostan, poświęć sobie czas, dbaj o swoje zdrowie psychiczne i fizyczne, dbaj o swoją skórę. To niby banał, ale jest ona zwierciadłem Twojego samopoczucia. Stres, zmęczenie, nieprzespane noce, czy zła dieta silnie wpływają na jej kondycję. Miłość do siebie sprawia, że potrafisz cieszyć się swoją obecnością. Cieszysz się na widok odbicia swojej promiennej twarzy w lustrze, a Twój szczery uśmiech podkreśla wewnętrzne i zewnętrzne piękno, którym możesz się dzielić.

#pielęgnuj miłość do bliskich – rozpocznij od tych, którzy są najbliżej Ciebie i nie zapominaj o tych, którzy są najdalej. Poświęć im czas, dbaj o nich i dziel się dobrem i miłością. Oni są źródłem Twojej radości i siły.

#pielęgnujmiłość – nowa kampania Clochee

#pielęgnuj miłość do świata – szanuj ludzi, którzy wyglądają inaczej niż my – niezależnie od koloru skóry, wyznania, niepełnosprawności. Wszyscy jesteśmy równi. Wygląd zewnętrzny, kolor skóry, czy wiara nie są wyznacznikiem wewnętrznego piękna, odważ się zajrzeć głębiej i poznać prawdziwie drugiego człowieka. Delektuj się zapachem trawy, szumem liści na letnim wietrze.

#pielęgnuj miłość do planety – żyj w zgodzie z naturą. Mimo, często dzielących nas różnic, wszyscy zamieszkujemy tę samą planetę. To nasz wspólny dom. Pamiętaj, że nasza planeta Ziemia jest tylko jedna i musimy o nią dbać.

KILKA SŁÓW ZZA KULIS KAMPANII #pielęgnujmiłość

Daria Prochenka, współzałożycielka marki Clochee

#pielęgnujmiłość to hasło, które w pełni wyraża wartości marki Clochee, moje własne, a do tego jest ponadczasowym przesłaniem. Co więcej nie są to (i nigdy nie były) puste słowa, gdyż od zawsze zachęcamy do pokochania swojej naturalnej urody, czy też poszanowania planety. Podejmujemy także liczne działania wspierające środowisko. Nasze portfolio produktowe tworzymy tak, aby kosmetyki Clochee mogły pielęgnować każdą skórę, bez względu na jej wiek, płeć, czy też typ urody.

Agnieszka Hyży, produkcja spotu

Obecnie świat potrzebuje…MIŁOŚCI…w każdej jej formie i postaci. Nie będziemy potrafili dzielić się tą miłością, dopóki nie znajdziemy jej w sobie. Kochając siebie, dostrzegając w sobie piękno, będziemy potrafili patrzeć tak samo na drugiego człowieka. Każdy z nas potrzebuje bliskości. Skóra potrzebuje skóry…Piękny początek życiowej przygody zaczyna się właśnie od kontaktu skóra do skóry…To najbardziej naturalna forma bliskości. Mówię to jako mama, która na własnej skórze doświadczyła tej niepowtarzalnej łączności człowieka z człowiekiem. Słowa mogą wyrażać wiele, ale dotyk i kontakt cielesny zawsze będą kryły w sobie ogromny ładunek emocji.

To nie tylko przyjemność, ale również najlepsze lekarstwo. Panaceum, dostępne w każdej chwili i bezpłatne. Dzisiaj, gdy wszystko można kupić, tak proste i najbardziej pierwotne instynkty, bywają unikatowe. Odkrycie siebie i odpowiedzenie na pytania kim jestem, jaki/jaka jestem, czy czuję się dobrze we własnej skórze, może być momentem przełomowym w budowaniu poczucia wartości i świadomego życia.

Naturalna potrzeba bliskości i wyrozumiałości dla samego siebie stała się głównym przesłaniem w kampanii Clochee #pielęgnujmiłość.

#pielęgnujmiłość – nowa kampania Clochee

Sylwia Gajewska-Stankiewicz, bohaterka spotu

Z przyjemnością wzięłam udział w kampanii, ponieważ uwielbiam pielęgnować swoją skórę, a miłość do niej wyrażam poprzez świadomą, naturalną pielęgnację wybierając dla niej to co najlepsze. Swoją osobą w spocie chce pokazać, że dbanie o siebie jest dostępne dla każdego i niezależnie od koloru skóry, 3 rozmiaru spodni czy sposobu poruszania się każda kobieta zasługuje na to, aby czuć się pięknie i wyjątkowo.:)

Moje ciało przez 29 lat przeszło wiele bólu, rehabilitacji, wydało na świat dwójkę wspaniałych dzieci, jest na nim wiele blizn i historii całego mojego życia. - zasługuje na szacunek i spojrzenie pełne akceptacji i wyrozumiałości.

Nową kampanię przygotowała agencja AHSTORY pod przewodnictwem Agnieszki Hyży. Dyrekcja artystyczna i reżyseria Anna Zofia Powierża. Spot zrealizowany został w Letnisku Bajka pod Warszawą.

Aktorzy: Dorota Gawron – mama Hania Moras – córka Andrzej Bieganowski – dziadek Barbara Wiśniewska – babcia Franek Palisz – wnuczek Nicka – wnuczka Sylwia Gajewska-Stankiewicz – przyjaciółka Kamila Fetter – przyjaciółka Kasia Hallala – przyjaciółka Wiesława Siemanowska – przedstawicielka generacji silver-age Joginka – dziewczyna z Indi

Instagram: https://www.instagram.com/p/Cd-RRm9A81a/

Facebook: https://www.facebook.com/watch?v=5130288647055691