– Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.
Na kanale YouTube oraz stronie internetowej Respect Energy pojawił się już pierwszy z trzech filmów, który w pełnej wersji ma blisko 45 sekund. Kolejne warianty (skrócone do 30 lub 15 sekund) zostaną opublikowane na social mediach spółki, a także w formie reklam. Projekt ma potrwać 3 miesiące.
W materiale wystąpił Jarosław Frączek – Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Administracji BNP Paribas Bank Polska, jednego z odbiorców zielonej energii od Respect Energy. W grupie około 12 tys. klientów spółki są zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa, w tym Stadion Wrocław oraz od 1 stycznia 2022 roku – T-Mobile Polska.
– Transparentna komunikacja w branży energetycznej to klucz do przybliżenia społeczeństwu faktycznego wkładu sektora w walkę z widmem katastrofy klimatycznej. Chcemy, aby testimoniale naszych klientów były istotnym głosem w dyskusji o przyszłości całej planety, który odbije się głośnym echem w świadomości zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców – dodaje Sebastian Jabłoński, Prezes Respect Energy.
Realizację projektu wspierała warszawska agencja marketingowa i PR-owa Media Forum.